It's not enough to say you're sorry..


För ett litet tag sedan kom jag hem efter att ha varit på bio med min kära storebror och kollat på den nya Sherlock Holmes, och den var bättre än vad jag trodde! Det är en film jag rekomenderar faktiskt. Anywayy, som sagt så är jag ju i luleå nu och jag kommer stanna här ända till den 28 december, och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över det...

Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen under mitt varma täcke med min påse nötter för att smaska på dom och bara tycka allmänt synd om mig själv.. Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt ännu, skulle nog vara med Amanda, men det ser vi ju då.

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skratta eller gråta?? var glad för att få träffa din pappa och bröder, som som faktiskt älskar dig för att just du är du...:)

2011-12-17 @ 08:05:12
Postat av: Anonym

Tog det ont att göra piercingen i läppen?? :D

2012-01-03 @ 23:22:44
Postat av: Anonym

ha en fråge stund:)

2012-01-07 @ 17:58:43
Postat av: Anonym

Vad hhände med att blogga??

2012-01-15 @ 12:10:04
Postat av: Anonym

Why U not blog??

2012-01-22 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0