Torsdag 8/12

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår, men nästan direkt efter att jag slutat så gick jag tillbaka till skolan för att vi som är med i cafégruppen på gården skulle baka till julmarknaden som är på lördag. Vi bakade i 4 timmar, och efter det så bjöd Helene oss på pissa, vilket var grymt gott!

Här nedanför är några bilder från den senaste tiden!


Blev klar med min skjorta på slöjden.

Min piercing + den nya kulan.

Färgade Amandas hår rött, vilket syns en aning.

4 december var det fortfarande blommor ute..

Kebabpizzan vi blev bjudna på igår, NOMNOM!

Jag och Amanda på luciaträningen idag

Kid fick sitta i famnen på tomten idag - För övrigt så är det Hardy som klätt ut sig, tihi.



För övrigt så kan jag berätta att mitt läshår osm jag beställde igår kom redan idag, och bild kommer lite senare eller imorgon. Nu ska jag traska ner till gården för att jag ska jobba.

Ciaoo!!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 20:34:38
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0