15 år och halvvägs till 30...


Godkväll! Hur har eran dag varit? Min har iallafall varit kanonbra! Att fylla år brukar väl inte vara någon höjdare för mig precis men just idag så var det otroligt kul att fylla år och har ingen aning om varför. Nu är jag iallafall halvvägs till 30 och nu börjar jag känna mig gammal, men alla blir vi ju äldre!

Dagen började iallafall med några timmar i skolan, sen när jag kom hem så hjälpe jag mamma att baka tårtan. Sen åt vi middag och sen så väntade vi på mina gudföräldrar. Pappa och farmor och dom kunde inte komma och fira mig idag eftersom att pappa har varit magsjuk i helgen men dom kommer troligen imorgon.
Det jag fått i födelsedagspresent hittills är ett presentkort på lindex på 400kr och två porslinsmöss av mina gudföräldrar, men sen så var även min storebror otroligt gullig och gav mig en Aladdin chokladask! Min födelsedagspresent av mamma är att hon betalar och fixar en massa till tjejkvällen som jag ska ha till helgen.

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, har ganska ont i magen efter allt fika som jag ätit idag så imorgon blir det nog inge tårta, bulla och kakor för min del! Snart ska jag iallafall gå och lägga mig så vi får höras senare, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat skriva ??? :.(

2011-01-31 @ 17:45:30
Postat av: Anonym

har du slutat blogga ?? :(

2011-02-11 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0