8 januari

God kväll! Jag har märkt att dom senaste dagarna så har jag bloggat väldigt sent, många inlägg har blivit tidsinställda också, men det är för att tråkig som jag är så vill jag inte blogga om jag inte har nå speciellt intressant att berätta, shit the same!
Iallafall, idag så har jag ju som sagt jobbat på Max med Rinra. Något mer än det har jag inte gjort, förutom nu på kvällen när jag har varit på fritidsgården och umgåtts med lite folk, as usual!

Imorgon ska jag städa under dagen, och sen på kvällen blir det säkert att fara ut och umgås med någon eller nå liknande, tänker då inte sitta hemma sista kvällen innan skolan börjar! Hoppas ni haft en bra dag iallafall så hörs vi senare. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0