Dag 19 - Detta ångrar jag

Det finns så jäkla mycket som jag ångrar här i livet, men det jag ångrar mest är allt dumt som jag gjort mot mina föräldrar, då jag skrikit fula ord åt dom osv. Det är verkligen någonting som jag ångrar. Visst alla bråkar ju med sina föräldrar någon gång men jag har gjort det otroligt många gånger, och alla dessa fula ord som jag sagt. Fattar inte att jag faktiskt har kunnat säga så åt dom.
Varför jag lätt har börjat bråka med mina föräldrar är p.g.a min dåliga uppväxt. Det är ingenting jag egentligen vill Prata om, men nu är det så att jag var mobbad redan på dagis och har varit det hela min skolgång. Det är först nu i slutet av 7an och i 8an som allting slutat helt. Sen så är det en massa annat som också hänt emellanåt men det är lite för privat.

När jag mått sämre än vanligt så har det lätt blivit att jag skrikit åt mina föräldrar utan anledning och det är då vi börjat bråka. Jag ångrar det så inihelvete, ursäkta om jag svär men jag gör faktiskt det. Men jag kan inte rå för att jag haft det jobbigt.
Nu idag mår jag ju självklart bättre eftersom att jag går hos kuratorn och pratar lite då och då. Men visst, det kan bli lite småtjaffs mellan mig och mina föräldrar men det är absolut inte som det var förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0