Dag 3 - Mina föräldrar


Mina föräldrar är väl sånna där två typiska tonårsföräldrar som oroar sig så fort man sätter foten utanför huset/lägenheten. Min mamma heter Inger och min pappa heter Mikael och dom har varit skilda sen jag var i mammas mage. Som många andra tonåringar så tycker även jag att mina föräldrar kan vara störande, jobbiga och Pinsamma ibland, men jag älskar dom ändå!
Vet egentligen inte vad mer jag kan säga om mina underbara föräldrar så det här får nog duga!



Idag så har jag bara tagit det lugnt. Jag och Felle somnade där vid 7 imorse och sov väl halva dagen. Jag halvsov väl där mellan 12-15 eftersom att min kära mor ringde och väckte mig kl 11 vilket gjorde mig fruktansvärt sur och arg. Innan jag for till mamma så hann jag även träffa Jacob som kom och var med oss.
Nu ska jag iallafall ta över tvn för jag ska nämnligen slå på en film som jag har sett minst 200ggr men som jag aldrig lessnar på, Romeo & Juliet(den som gjordes 1996). Imorgon så kommer det lite bilder som fotades idag hemma hos felicia med hon och jacke. Ha det bra, tjingeling!



Kommentarer
Postat av: jackiboy

Tonårs*

2011-01-03 @ 23:36:34
URL: http://pixelzmania.blogg.se/
Postat av: En som hatar dig.

Du går omkring med nån kille på skolan som du tror kan skydda dig. men tyvärr felicia ingen kan skydda dig från dina egna lögner. sluta säg massa skitsnack till snuten sluta tro du är något ingen vill ha något med dig att göra.

Ska döda dig ditt äckel lovar dig ska se till att du tagit ditt sista jävla andetag för gott.

2011-01-21 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0