Dag 4 - Det här åt jag idag

Idag så har jag väl inte ätit så mycket. Åt först lite frukost, sen så åt jag lite korvstroganoff och ris till midddag, och nyss har jag ätit lite Ananas vilket var supergott!

Annars idag så har jag varit på stan. Det var tänkt att jag bara skulle köpa en ögonbrynspenna men det blev lite mer än så. Det jag fick med mig hem idag var ett par jeans, ett par tights, en BH plus lite mer smink än bara en ögonbrynspenna. Är ändå rätt nöjd med mina köp men nu är då alla pengar nästan slut.
Jag har även hunnit jobba på LF och umgåtts med folk på fritidsgården nu under kvällen. Orkade verkligen inte titta på LF matchen idag, Jag var 100% säker på att dom skulle vinna och det var exakt det dom gjorde också. Nu så ska jag gå och stämpla fast mig i tv soffan framför filmen Romeo & Juliet som jag inte fick se igårkväll för mamma.
Ha det bra, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0