Dag 7 - Min bästa vän


Felicia Hofslagare, även kallad min bästa vän.
Hon lärde jag känna på Klubbviken sommaren 2008. Hon är 1 år yngre än mig men det spelar ingen roll, för hon är precis som en syster för mig. Vet inte riktigt vad mer jag kan säga än att hon är en underbar människa och att jag älskar hon! Bilden ovanför är fotad i somras någon gång sent på kvällen när vi fick för oss att leka fjortisar. Alla är vi lite barnsliga och töntiga ibland!♥


Josefine Westman, en grymt bra person som jag fortfarande ser som min bästa vän.
Denna brud lärde jag känna när hon började i mitt basketlag, och jag är grymt tacksam för att jag fått lära känna en sån här underbar människa. Hon är klok och en fantastiskt bra vän. Dock har vi glidit ifrån varandra ganska rejält och jag tror det beror på en sak som hände förra året men det är ingenting som jag vill prata om. Men jag älskar denna brud och för mig så kommer hon alltid vara min bästa vän! Bilden är fotad för cirka ett år sedan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0