Helex först, sen träning

Första skoldagen är avklarar och jag trodde jag skulle avlida efter att det gått en kvart av första lektionen. Det kändes inte okej att börja 8.15 efter att ha haft lov, men det gick bra iallafall.
På en stund så ska jag ta bussen in till stan för att fara till Helex och få ett träningsschema där för mina knän, och efter det så ska jag fara iväg på träningen.

Imorgon efter skolan så ska jag umgås med Amanda för vi ska nämnligen plugga! Båda måste göra klart ett svenska arbete som tydligen skulle lämnas in idag.. Anyway, efter det så ska vi också fixa praoplatser eftersom att vi ska praoa nu lite längre fram mot våren.
Nu måste jag börja fixa mig för att sen gå till bussen. Vi hörs senare tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0