Ingen tid alls..

Eftersom att jag knappt hinner blogga speciellt mycket nu så har jag ju missat att göra det här Dag 1 osv men det ska jag passa på att göra nu när jag ändå har lite tid över, så nu kommer det bli ganska många inlägg som blir tidsinställda med så får det ta och bli nu.

Bloggningen kommer bli bättre, men jag måste först och främst fixa skolan, för jag har 2 inlämningsuppgifter som jag måste göra klart och sen är det en massa prov som snart ska göras och till dom måste jag plugga. Nu kan jag berätta att det är städning på G här hemma hos mig eftersom att jag fyller år imorgon, WIIE! Så mamma har stått hela helgen och bakat en massa godsaker så det luktar väldigt gott här i våran lägenhet.

Nu ska jag fixa alla inläggen och sen så ska jag fortsätta städa. Jag håller även på med en ny bloggdesign eftersom den jag har börjar bli ganska tråkig. Jag bloggar senare när jag känner att jag har tid. Ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du! :)



Jag tycker verkligen att du borde förbättra dej på att blogga, för du skriver på det viset som gör att man vill läsa mer och mer och mer! Att man fastnar liksom.. Går in minst 1 gång om dagen för att kolla om du skrivit. (a)



Du är verkligen en supersöt tjej! :)

Kram! :) / Anonym

2011-01-23 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0