Ingen tid för bloggning

Tjenixen! Det var några dagar sedan jag blogga, och varför uppdateringen är lite dålig just nu är för att jag har fullt upp i skolan men även med alla träningar ,och när jag inte haft träning så har jag spenderat den mesta tiden på fritidsgården. Dom stunder då jag varit hemma så har jag inte orkat blogga eftersom att jag varit helt slut i både kropp och knopp.

Igår så for jag till min pappa och ska vara här i helgen eftersom att gubben fyller 41 år imorgon. Nu idag så har jag sovit i stort sätt hela dagen och det har varit grymt skönt att äntligen få sova ut efter en jobbig skolvecka med långa dagar. Ikväll så ska iallafall jag till fritidsgården och vara där hela kvällen.

Nu så ska jag gå och äta middag och sen så ska jag fixa mig för att sedan ta bussen till örnäset. Jag lovar att bloggningen ska bli bättre! Vi hörs senare, tjingeliing!


Kommentarer
Postat av: korv

allt som kommer ut från din käft är lögner!

ska döda dig din hora!

så jävla sbabbig är du! uchhhh!

2011-01-21 @ 09:39:59
Postat av: Clara

är de inte jobbigt att se Emma som du hatar och Emil ditt ex va vänner?

2011-01-21 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0