Dålig uppdate - sorry!

Sorry för dålig uppdatering men har bara inte orkat sitta vid datorn speciellt mycket.

För övrigt så kan jag berätta att det bara blev 3 valpar, fast den första valpen som var en hane vägde bara 68 gram så den överlevde inte, och dom två andra var honor och dom vägde över 100 gram, så dom blir bara större och större för varje dag. Och snart blir det valpar igen för att mammas fodertik Kia också ska ha snart, så då får vi hoppas på att hon får lite fler valpar och att alla överlever!


Här är lillkillen just innan vi gick till skogen för att begrava honom.




När jag ändå bloggar kan jag tala om att jag lärde känna en killa som bor här i malmköping igår när jag var ner till stranden och tog mig ett kvällsdopp. Vi satt och prata ett bra tag och sen följde han mig hem och hälsa på min mamma osv.
Annars är det inte så mycket som hänt, så har inte så mycket mer att berätta förutom att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen! Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0