dålig uppdate



Sorry för att det har varit dåligt uppdatering under dom senaste dagarna men har inte haft så mycket att berätta faktiskt.  Det ända som jag vet att jag kan berätta är att jag köpt en ny mobil, och på den kommer det en bild på senare.
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket. När det har varit soligt och varmt har jag legat och solat, och varit ner på stranden med kusin Mira och några andra fosterbarn som bor hemma hos min morbror. Annars har jag mest bara vandrat runt här i malmköping och kollat lite. Det kommer dyka upp lite nyare bilder senare.

Nu ska jag skynda mig iväg till Tempo, för jag är väldigt sötsugen så ska köpa mig nån liten godispåse eller liknande. För övrigt så kan jag bara berätta lite snabbt att jag saknar Luleå grymt mycket, och det är mest därför jag la in bilden som är högst upp, är dock nyvaken men who cares? Byee!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag vet, gammalt inlägg, men har du opererat bort gallan i magen? :) Min mamma har också 3 ärr på de ställen du har, och hon har opererat bort gallan. ^^

Bara en randomfråga. ;)

Ha en bra dag!

2012-01-21 @ 15:13:58
URL: http://enligtnellie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0