Det började åska just när jag tänkte blogg...

Det började åska just när jag tänkte blogga så då var det bara att stänga av dator, så då får jag mobilblogga istället. Iallafall, det blev ändrade planer i lördags, john kom nämligen till mig och sov hos mig till igår vilket var mycket mysigt. Fast han for hem igår vilket var tråkigt. Fast han kommer till mig lite senare men han kommer inte sova hos mig eftersom att det är på gång för kia. Hon kommer snart få valpar och då vill inte mamma att nån ska sova hos mig. Så om kia får valpar idag eller inatt vilket jag hoppas så kommer jag fara till john imorn och troligtvis sova där eftersom att han skulle ha filmkväll. Jag har nyss varit ute på en kort promenad med kia, och då skulle det ju självklart börja regna så jag är jätteblöt nu. Vad jag kommer göra resten av dagen vet jag inte, jo jag kommer ju träffa john, men annars så vet jag inte. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0