En bild säger mer än tusen ord ♥


Igår umgicks jag med John hela dagen ända fram mot kvällen. Det slutade med att han sov hos mig eftersom att det börja åska och blixtra och det är så långt för han att fara hem med moppen. Så idag har vi bara legat inne i sängen och pratat och myst på, och sen fram mot kvällen så for han hem. Saknar honom redan ♥

Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på film, och den här gången så blir det I Am Legend med Will Smith i huvudrollen. jag har börjat se den filmen flera gånger men har aldrig sett klart den så nu ska jag göra det. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lite konstigt 96a med 93a..

2011-07-23 @ 00:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0