It's like I'm made of glas, It's like I'm made of papper


Jag suger på att uppdatera, I know!
Iallafall, igår var jag med John och vi satt och prata om allt mellan himmel och jord i flera timmar. Vi träffa även lite folk som vi snacka med. Annars idag så har jag inte gjort nånting alls förutom att sitta hemma och göra ingenting. Fram mot kvällen så tog jag med mig en av mina hundar och for ut och sprang, och sen så tog jag basketbollen under armen och traska iväg till skolgården för att lira lite basket vilket jag inte gjort på väldigt länge!

Nu sitter jag för övrigt och lyssnar på musik. Jag ska snart slå på Harry Potter 7 Del 1 och lägga mig i sängen och kolla på den för att sen sova. Imorgon så skulle jag kanske va med John iallafall, men vi ser ju vad som händer. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0