Jag hatar att jag älskar dig


Jag är precis hemkommen från stranden, har nämnligen varit och tagit ett kvällsdopp, och det var nog sista gången jag gjorde det, iallafall ensammen. Jag såg nämnligen en orm i vattnet, och det var inte en liten en utan den var enorm, och då skämtar jag inte. Och min morbror sa bara att det inte är nå ovanligt, både huggormar och vattensnokar simmar runt där överallt. Usch säger jag bara!

Jaja, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film, men vilken vet jag inte än. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAA OMG misstolkingen när man bara såg de stora bokstäverna "och den var inte liten den var enorm skojar inte"

2011-07-06 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0