Tre ord och jag faller direkt


Idag har jag inte gjort ett piss. Har kollat på film, suttit här framför datorn samt varit ute på lite promenader med Kia. Väldigt intressant jag vet!
Imorn lät det på mamma som att vi ska städa lite här hemma vilket jag inte är så taggad på, men det är ju ett måste så! Och sen så skulle John komma på Måndag och sova här vilket jag ser fram emot. Annars så vet jag inte vad mer jag kommer göra förutom att uppdatera bloggen med lite ointressanta saker men whatever!



För övrigt så hade en anonym person kommenterat mitt förra inlägg med en ganska konstig kommentar. Personen skrev nämnligen så här: "Det är lite konstigt 96a med 93a..". Vad är det för konstigt med det? Kärlek har varken Ålder eller Kön. Och jag har kompisar som är lika gamla som mig som är tillsammans med sånna som är över 20, och det är inge konstigt med det. Lite onödig kommentar, och det var nog mycket mer onödigt att ens ta upp det, men som jag skrev så har kärlek varken ålder eller kön, iallafall enligt mig.

Tycker ni läsare att det är konstigt att jag som är 96a är tillsammans med en som är 93a?

Kommentarer
Postat av: såsälskarN^

Att jämföra ålder i ett förhållande är som att jämföra olika såser, Alla funkar bara man blandar det rätt!

2011-07-24 @ 00:30:03
Postat av: emma

Du har helt rätt, kärlek har varken ålder eller kön, och en 96a och en 93a är ju nästan ingen skillnad!

2011-07-24 @ 00:36:54
Postat av: krullsson@bdb

Klart det är så, eftersom mitt ex är 83a och jag 91 så kan ja ju inte annat än att hålla med!

2011-07-24 @ 02:10:20
Postat av: jenny

Jag håller med dig, det finns absolut ingen gräns inom kärleken. Åldersskillnaden är inte ens stor i erat förhållande, bara man är lycklig så funkar det!

2011-07-24 @ 11:07:31
URL: http://jennylundstig.myshowroom.se
Postat av: Emma

Öh... om någon vågar påstå att det är stor skillnad så är den personen sjukt omogen!

2011-07-25 @ 10:00:35
Postat av: Matilda

3 år är ju ingenting, jag är ju 95a och min pojkvän är 5½ år äldre! :)

2011-07-25 @ 18:56:03
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skit i vad andra säger, viktigast är att du är lycklig...:)

2011-07-26 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0