Det du inte ser bör du inte se heller..

Dagen har varit lite upp och ner, iallafall i mitt huvud. Har först varit till sunderbysjukhus, sen har jag varit en tripp till vårdcentralen också. Sen resten av dagen har jag varit hemma. Har träffat Jonas för att han och hans farsa kom förbi för att träffa deras hund och han gjorde mig liiite gladare iallafall.

Allt är kaos, precis allt.
Vet inte vad jag ska göra längre.
Det ända jag vill är att flytta härifrån.
Det är bara en och en halv vecka kvar ungefär. Fan..
Det är alldeles för länge! Pallar snart inte vänta nåmer!

Ska iallafall till skolan imorgon, och vi kommer spela brännboll hela dagen, Kul liv! Jag kommer dock inte kunna va med så mycket för att jag har knäproblem OCH för att jag är lite halvt sjuk, men som jag skrev i ett tidigare inlägg så mår man inte bättre utav att bara sitta hemma!

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket för att sedan slå på några avsnitt av 2 ½ män och säkert nå annat efter det. Byee !

Kommentarer
Postat av: Josefin friberg

ta hand om dig gumman!

du vet hur mkt du betyder för mig, är bara rädd om min fadder komihåg de <3

2011-06-07 @ 22:52:47
URL: http://www.nogg.se/jozzefriberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0