Inget internet - Så det blir en mobilbloggning istället!

Som rubriken lyder så har jag inget internet vilket suger! Sen har vi ingen tv och det suger också eftersom att det inte finns speciellt mycket att göra för att jag inte känner någon här i malmköping som man kan umgås med (förutom min kusin och alla ungar som bor hemma hos dom, fast varken min kusin eller dom andra känner jag). För övrigt så har jag nyss Käkat middag och nu sitter jag i mitt rum på soffan bland alla kartonger och gör ingenting. Funderar på att gå ut på en liten promenad igen men tror inte att det heller är speciellt kul. Ska försöka få mamma och bitte att spela kort med mig men vet inte om mamma är speciellt sugen på det för att hon verkar va lite irriterad för att hennes internet inte vill funka, men men. hare gott, Byee!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte du göra en till sångvideo när du sjunger? snälla? du var fett bra.

2011-08-24 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0