Jag skulle gärna vela tro att någon har mig kär

Gammal sommarbild från 2009...
Dagen har varit lite till och från. Brännbollen på skolan var otrooooligt tråkig, men det som var kul var att min klass vann Skattjakten i år igen vilket var helt awesome!
Kvällen har jag spenderat med min klass, vi lekte först en massa lekar och spela brännboll, sen gick vi och käka på Ban Thai och det var mycket trevligt! Sen for jag och en massa brudar till golfängen och spela lite brännboll och hade kul resten av kvällen.

Själv så sitter jag just nu och funderar en hel del på mitt liv, allt som varit, bra och dåligt - kul och tråkigt.
Jag känner verkligen hur meningslöst mitt liv har varit, hur mitt liv är. Jag har inte skrattat på riktigt på hur länge som helst, har mest fejkat för att jag har ganska svårt att känna glädje till något bra och kul..

Äh, som att det spelar roll.. Ska iaf tvätta bort sminket nu och lägga mig i sängen och glo på film så ni slipper höra mitt gnäll om mitt värdelösa liv. Byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara du som kan vända ditt liv till något positivt och försöka att strunta i alla andra runt omkring tro mig jag vet...!!! Bara du som kan ta kontrollen över hur just DU ska må det kan ingen annan fixa åt dig...!!!

2011-06-09 @ 07:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0