Känns inte som att jag flyttat..

Alltså, det känns verkligen inte som att jag har flyttat. Och ändå har jag fixa sängen, börjat packa upp lite grejjer, samt hängt in alla mina kläder i garderoben. Men det skulle ändå inte kännas som om jag for hem om jag skulle fara tillbaka till Luleå.
Ajja, jag har inte ens bott här i en dag så jag antar att det kommer.

Imorgon kommer Bitte hit vilket kommer bli superkul och hon ska vara med oss och fira midsommar. Annars så kommer jag nog bara vara i lägenheten och fixa och dona.

Nu ska jag ringa Felicia och sen kommer jag nog gå och lägga mig, fast först ska jag käka lite Majs(naturgodis), NOMNOM! Byee!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Anmäl dig till veckans blogg hos mig!

www.matildas.blogg.se

2011-06-24 @ 20:51:59
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: maja thurfjell

maaaaaaaaaaaaaaaaaaajss! kärlek till de alltså! <3



Saknar dej också, så du vet <3

2011-06-25 @ 13:05:50
URL: http://mmmajat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0