Malmköping


Har inte bloggat på flera dagar, och det beror på att det hänt ganska så mycket dom senaste dagarna. Har dels bråkat med min pappa ganska mycket, och sen har jag umgåtts med Amanda och Felicia. Men sen så har jag även flyttat till malmköping nu.

Igår på tågstationen så blev det en hel del tårar eftersom att jag var tvungen att säga hejdå till Felicia och Julia, men även min pappa, farmor och faster. Jag grät nästan hela kvällen igår på tåget, och nu sitter jag också och gråter.

Nu ska jag tvätta bort det av sminket som runnit och torka bort tårarna för att sen fara och handla med mamma och Jocke. Vi får höras senare, byee!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du glömde dina bröder...!!!

Hoppas du kommer trivas där nere...:)

2011-06-21 @ 22:02:07
Postat av: cornelia :)

kommar sakna dig! :(

2011-06-21 @ 23:12:57
URL: http://corneliasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0