Otroligt knasig helg..

Uppdateringen har varit usel och det är för att det hänt en massa grejer sen i Onsdags. Orkar verkligen inte ta upp nånting om det som hänt i helgen, vill bara säga tack för en underbar kväll/natt/morgon till alla dom som jag umgicks med/träffade från Onsdagen till Tosdagen.

Idag har jag varit en tripp till jouren för att jag och mamma trodde att dom kunde kolla min hals och ta nå prover men det kunde dom inte så jag måste vänta tills imorgon när vårdcentralen har öppet. Igårkväll hade jag 40 graders feber och låg pall hela dagen, men idag har jag inge feber alls vilket är grymt skönt!

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom och redigera bilderna från då jag var på All Star med basketlaget. puss o kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0