Skolavslutning och student | Bilder



Nästan hela klassen♥

Nästan alla tjejer. Ellen, Linn och Malin G fattas ♥

Mina gudföräldrars dotter Linn tog också studenten.

Kusin Mattias tog också studenten, men han hade knappt tid att bli fotad för att han prata i telefon.

Storebror♥


Söta bröder man har ♥

Lyckliga studenter.


Farmor, storebror, pappa, jag och faster Lena ♥




Det var alla bilder från min skolavslutning och studenten. Jag kommer verkligen sakna min gamla klass nu när jag flyttar, men det vi har haft det grymt kul tillsammans under 8an. Tack för allt ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

glöm inte att kolla min blogg www.matildas.blogg.se ;)



ha en bra dag!

2011-06-16 @ 19:33:29
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: lisbeth taavola

vilka fina bilder hoppas du får de bra dit ni flyttar ha en skön sommar kram lisbeth

2011-06-16 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0