Ännu en bloggpaus..



Just nu händer det rätt mycket i mitt liv. Skolan och allt pluggande till prov osv tar den mesta av tiden och sen är det en massa annat som händer på sidan om som gör allting mer komplicerat och jobbigt än vad det redan är.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så går jag på bup och gör det nu rätt ofta, sen är det rättegång på Tisdag från då jag blev misshandlad i höstas, och sen är det en massa i skolan.
Sen kommer jag bli opererad här lite framöver och sen är det Prao och sen Påsklov då jag förövrig kommer åka ner till Malmköping och kolla på våran lägenhet vi ska flytta till, samt träffa den nya rektorn på skolan jag ska börja på. Och om ni inte hört det så kommer jag flytta i Juni till ett ställe som heter Malmköping som ligger HÄR!

Har ni några frågor är det bara att ni frågar för jag kommer svara på dom så snabbt jag bara kan. Då jag återkommer efter bloggpausen så kommer den nya designen dyka upp,
samt en hel drös med bilder!
För att göra så att bloggen inte dör ut helt tänkte jag ordna en liten Frågestund nu i veckan så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är bup??

2011-03-21 @ 14:26:34
Postat av: Anonym

vrf ska du flytta?

2011-03-21 @ 21:20:44
Postat av: Sanna A

brukade också gå till bup förut.

2011-03-23 @ 09:38:09
URL: http://sannaalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0