Everytime i turn around, I see your face


Det vackraste instrumentet jag någonsin hört och sett! Ska för övrig spela i kyrkan om bara nån vecka vilket kommer bli ganska kul, så nu lite då och då står jag och övar på den låten som ni ser på bilden, In dreams ♥

Jag kom hem från Helex för bara en stund sen och nu ska jag snart gå i duschen. Lite senare ska jag till bup och sen ikväll så ska jag till Ingela för att vara med på en pressträff med kuriren vilket kommer bli jättekul!
Ikväll så tänkte jag göra ett videoinlägg innan jag går och lägger mig bara för lite omväxling. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Säkert jättekul att kunna spela...:))

Ha det gott



// Lotta

2011-03-03 @ 13:25:12
URL: http://busan31.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0