Guld!




Hallå! Nu är jag hemkommen från Malmberget med en guldmedalj runt halsen samt en underbar helg med världens bästa lag! I helgen har jag inte haft någon som helst tid för att mobilblogga eftersom att jag har haft så jäkla kul med brudarna ni ser på bilden men även med några andra nya människor också!

Nu ska jag snart göra mig klar för att krypa ner i soffan och kolla på Wallander och sen blir det sängen eftersom att jag ska upp ganska så tidigt imorgon för att jag flyger ner till Stockholm med två andra brudar från Tjejer Typ Tolv. Vi kommer typ bli intervjuade eller nånting men det får jag berätta mer om sen när jag vet lite mer om det.

Bilder från helgen kommer imorgonkväll eller på Tisdag, dock blev det inte så många eftersom att jag glömde ta med mig extra batterier vilket var ganska klantigt. Hoppas ni har haft en superbra helg för det har jag. Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till guldet...



// Lotta

2011-03-07 @ 08:48:10
URL: http://busan31.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0