Intervjuad av kuriren



Halloj! Som rubriken lyder så har jag blivit intervjuad av kuriren nu ikväll tillsammans med Lovisa, Annastina, Emmelie och Ingrid angående det här om Tjejer Typ Tolv och den här dokumentären som har premiär i hela Sverige på Tisdag osv.
Vi såg även på dokumentären och det ska bli jättekul att låta hela Sverige få se hur vi hade det när vi var på turné eftersom att ett filmteam var med under hela tiden.

Tyvärr så blev det inget videoinlägg ikväll eftersom att jag är så trött och kom hem för bara ett litet tag sen. Jag får se om jag orkar göra ett imorgon på morgonen innan jag far iväg till Malmberget.
Nu ska jag gå och lägga mig, Puss och godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0