Krångligt med alla dessa koder..



Halloj! Dagen har gått snabbt även fast jag inte gjort speciellt mycket. Kom hem för bara en liten stund sen för att jag varit på willys med mamma och storebror och handlat, och nu sitter jag och försöker få till allt på den nya designen, men alla dessa koder gör mig galen!

För övrig så kommer designen troligen dyka upp efter helgen, möjligtvis på tisdag eftersom att jag är långt ifrån klar för att blogg.se har legat nere ett tag under dagen, och för att På fredag sticker jag upp till Malmberget med laget för att va med i Lilla VM och blir borta till söndag kväll.
På måndag så flyger jag ner till stockholm och blir borta bara över dagen för att jag och 2 till från den här teatermusikalen Tjejer Typ Tolv ska bli intervjuad eller nånting sånt. Jag hajja inte riktigt vad Ingela snacka om
 med det blir säkert bra!

Nu ska jag snart äta och sen ikväll blir det att fara och kolla på träningen och möjligtvis träffa Julia. Vi hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0