Nu är jag igång igen!



Hallå alla bloggläsare! Nu är jag äntligen igång med bloggningen igen. Har tagit en låång bloggpaus i över en månad och nu känner jag att det är dags att börja igen!
Sen jag blogga sist så har det hänt ganska mycket. På bilden ovanför så ser ni ju att jag har kort hår och ja, jag har klippt mig. Har klippt bort hela 30 cm från mitt hår och jag är supernöjd med mig frisyr! Sen så är det väldigt mycket annat som också hänt men det är lite mer privat.

För övrigt så kommer det snart dyka upp en ny bloggdesign eftersom att den jag har är väldigt gammal och tråkig.
Sen så kan jag upplysa er att jag fått igång en av mina gamla kameror så jag är överlycklig just nu!
Nu kommer det inte bli så mycket bildlösa inlägg mer, eftersom att jag själv tycker att
det är tråkigt att läsa då det är det.

Nu ska jag fortsätta med designen så får vi se om den dyker upp senare ikväll eller möjligtvis imorgon.
Hoppas ni haft en bra start på året, min har väl varit lite till och från, men jag önskar er en god fortsättning iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0