Tjejer Typ Tolv premiär!


Från då vi vart intervjuade av Kuriren. Det är i dagens tidning och det kan ni läsa om HÄR!

Jag har varit igång sen tidigt imorse och bara för ett tag sen kom jag äntligen hem. Dagen började med skolan, sen for jag och prata med min advokat vilket tog över en timme och sen for jag hem och åt lite nudlar, fixade mig och sen for jag iväg till Norrbottensteatern för att kolla på Tjejer Typ Tolv premiären.
Både före och efter föreställningen så 'minglade' vi runt och prata med en massa olika folk och hade det mycket trevligt. En mycket lyckad kväll med andra ord!

Nu ska jag tvätta bort sminket och börja göra mig klar för sängen för jag är helt slut i både kropp och knopp. Hoppas att alla där ute har haft en superbra dag för min har varit rätt okej faktiskt.
Så nu säger jag puss och Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0