Har ingen aning om vart i världen jag står


Att vakna i morse var riktigt plågsamt. Jag fick kriga mig upp så jag inte skulle somna om igen. Alarmet gjorde mig irriterad och sur och det är ju verkligen en bra start på dagen, eller så inte! Och sen har jag så fruktansvärt ont i magen så jag vet snart inte vars jag ska ta vägen!

Lite senare ska jag fara iväg till skolan för att göra två matteprov och sen så ska jag gå på syslöjden för att det är sista gången idag. Sen ikväll blir det att fara till All Star för att ha en avslutningskväll med mitt förra basketlag, och det kommer bli helt awesome att få träffa alla igen!

Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag sätta mig och spela Bejeweled Blitz på facebook.
Ha en bra dag där ute!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0