I'm nothing without you♥


Jag är precis hemkommen från all star där jag spenderat hela kvällen med mitt förra basketlag och det var mycket trevligt! Bortsett från att jag typ grät inför alla som var på all star men det var pga mitt lilla tal som jag höll infår alla basketbrudarna. Det blev lite känsligt för mig och därför börja jag gråta men det är ju helt ok!

Nu så ska jag gå och ta mina mediciner för att sedan lägga mig och kolla på en film. Imorgon har jag sovmorgon vilket känns underbart, ska dock göra ett matteprov imorn och sen måste jag fixa lite på syslöjden och sen har jag ett engelskaprov att göra, om jag nu ids göra det imorn.

Hoppas eran dag varit bra för min har varit helt fuckin' awesome! Puss och gonatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0