Ingenting fungerar just nu..

 
Ingenting fungerar för mig just nu, allting bara skiter sig och jag blir sååå less! Jag hade jag tyvärr ingen tid till att blogga igår eftersom att jag först var hos pappa och stöka och dona, och senare på eftermiddagen så var jag med Felicia, Cornelia och Elena och kvällen slutade med att jag fick fara till jouren och sy för att jag ramla i skogen med cykeln och fick in en vass järnbit vid handleden.

Designen kommer dyka upp ikväll eftersom att jag ska skynda mig att fixa mig nu och sen så sticker jag iväg till Julia för att umgås med hon ikväll. Ha en bra måndagskväll!♥


Kommentarer
Postat av: Corneliaaa

stackars <3

2011-05-09 @ 21:34:47
URL: http://corneliasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0