Min kärlek för dig dör aldrig ut..



Morsdag presenten fixade vi bara en halvtimme efter det förra inlägget för att våran mor gick ut med hundarna. Det blev en blomma, en chokladask och ett gulligt kort vilket jag kommer lägga upp en bild på imorgon.

Snart är denna helg slut vilket känns tråkigt. Imorgon är det skola vilket jag inte går till för att jag är 'sjukskriven' kan man säga. Fast helt borta från skolan är jag inte. "Man mår inte bättre utav att bara sitta hemma" sa Kerstin som jag går och pratar med på bup och det stämmer faktiskt. Så jag brukar fara till skolan utan att gå på lektionerna enbart för att umgås med skolkamraterna.

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen så kommer jag troligtvis slå på en film. så jag säger puss och gonatt så hörs vi imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0