Morsdag!

Dagens outfit

vitt linne - Gina tricot
svarta chinos (shorts) - Lager 157
gråa strumpbyxor - H&M



Idag är det ju som sagt morsdag och jag, min mamma och storebror har för en stund sen ätit lite tårta. För övrig så sitter jag och min bror och väntar på ett bra tillfälle (när hon är ute med hundarna t.ex) att fara in till stan för att köpa en morsdag present men om hon inte går ut snart så kommer vi måsta fara även fast hon är hemma och då är det inge kul.

Idag är det inte bara morsdag, utan det är bara 3 veckor kvar tills jag flyttar från Luleå till Malmköping vilket jag längtar till nå så jävulst! Så kvällen kommer jag nog håla på att packa en massa grejer osv för jag har knappt börjat.
Ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0