Snart tillbaka


Halloj! Det var ett bra tag sen jag bloggade och har garanterat förlorat en hel drös med läsare, Men för tillfället så är det rätt mycket som händer i mitt liv. Skolan tar upp den mesta av tiden, och sen bor jag för tillfället bland en massa kartonger och liknade för att jag flyttar om bara några veckor. Sen är jag ute i stort sätt varje kväll med en massa vänner eller så hänger jag på fritidsgården som en nolifer. Men det som mest gör att jag inte bloggat speciellt mycket är för att jag dels svimmat 4 ggr helt random, har legat inne på sunderbysjukhus 2 ggr varav en gång över natten. Sen är det pga mitt dåliga mående, har ingen glädje att vela blogga och sen så är min nuvarande design sååå ful och så otroligt gammal.
Ursäkta om jag mest babblat på om mig själv, själviskt jag vet. Men whatever!
Imorgon kommer den nya designen dyka upp, den är väldigt enkel gjord, möjligtvis lite tråkig eftersom att den kommer vara svart och vit, men som jag sa så har jag ingen glädje alls i mitt liv just nu, det mesta är bara svart och vitt och allmänt tråkigt men jag ska iallafall börja blogga igen, troligtvis från imorgon då designen kommer upp.

Jag ber om ursäkt för det oootroligt långa inlägget men det som jag just skrivit är hur läget är just nu för mig och sen allt annat var väl mest ba onödigt fast jag vet inte. Men kika gärna in imorgon eftermiddag så får ni se en förändring, fin eller ful vilket som. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: din vän

jag gillar pattar :D

2011-05-08 @ 02:45:36
Postat av: Anonym

Shit vad fin du är!:)

2011-05-11 @ 19:54:45
Postat av: En flicka

shit vad fin du är!

2011-05-11 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0