Det är inte förbjudet att gråta och vara ledsen


Jag har varit med den här typen hela helgen vilket har varit helt awesome! Det var hemskt att komma hem igår, eftersom att jag mår lite bättre när jag är hos John (och självklart är med honom) eftersom att det är så lugnt och tyst och helt underbart vackert där ute där han bor. Men men, hem var jag ju tvungen att fara eftersom morsan vill träffa mig och sen för att det är skola.
Idag fick jag börja i 9A vilket var förjävla roligt. Hade asroligt på varje lektion och speciellt på rasterna. Fast ja, det hade jag ju innan oxå, men idag var det lite extra kul. Fick mig rejält med skratt vilket var skönt eftersom att jag för det mesta brukar fejkskratta för att jag knappt känner nå gläjde alls i mitt liv just nu..

Anyway.. Nu ikväll har jag varit på fritidsgården med lite folk och nu är jag helt slutkörd! Ska gå och lägga mig snart, men måste bara tvätta bort sminket först vilket känns jobbigt att göra, men det är ett måste! Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0