Försöker fokusera på annat


Jag har tagit lite av en bloggpaus nu i en vecka bara för att försöka fokusera på skolan och på att försöka få mig själv att må bättre. Skolan rullar iallafall på som vanligt, och än så länge så går allt skolarbete bra och jag trivs i skolan. Ska dock byta klass till 9A eftersom att jag känner att jag passar in där mer än vad jag gör i i klassen som jag går i nu, så det kommer jag göra nu till veckan.

Imorgon så sticker jag ut till Dunker för att umgås med min älskling som är sjuk, och nu ska jag först snagga min storebror, och sen ska jag snagga min sidecut eftersom att den nästan är 2 cm lång, och det ser lite knasigt ut. Tjingeliiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0