Försöker leva en dag i taget


Jag är ganska dålig på att uppdatera bloggen just nu, men det är för att jag helt och hållet glömmer bort den för att jag ständigt och jämnt tänker på att försöka orka med skola, och speciellt att klara av varje dag att bara finnas. Men nu kommer jag äntligen få börja gå på bup och prata i hopp om att det ska bli bättre.

Jag vill må bra, men ja behöver hjälp vilket jag kommer få nu, och det känns jävligt skönt.



Imorgon ska jag på bup vilket jag ser fram emot, men jag är lite smått less på dessa knasiga busstider, för jag ska vara på bup kl 1, men bussarna går 11.00 och 13.00, så då måste jag ju ta bussen som går 11, men då måste jag ju sitta inne i eskilstuna i en och en halv timme och göra ingenting. Det gör mig lite smått irriterad.. Och inte nog med det, jag missar musiken imorgon, och på torsdag ska jag till bup igen och då missar jag syslöjden. LESS!!

Anywayy.. Nu ska jag lägga mig och.. Ja, försöka sova antar jag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Viveca

You ar the best!! <3

2011-09-20 @ 07:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0