ingen blogglust..

just nu sitter jag på fritidsgården och funderar på att snart börja dra mig hemmåt för att jag har svinont i huvudet och inte alls mår speciellt bra, både fysiskt och psykiskt. Igår var jag ledig vilket var skönt, så då var jag i eskilstuna och fick ett par jeans, 2 tröjor och 2 par leggings hem vilket kändes nice. Idag på skolan hade jag NO-prov och jag har en känsla av att det gick ganska bra, fast ja, man får ju hoppas på det bästa..

Nu ska jag börja dra mig hemmåt för att ta min medicin, och sen ska jag nog gå och lägga mig för att jag är helt slut i både kropp och knopp. Blogglusten är inte på topp så bloggen km ommer vara lite stillastående. Möjligtvis att det blir nått inlägg lite då ocvh då, men inte så ofta iallafall.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0