Segt..


Just nu känns allt i mitt liv förjävla segt.. Vet knappt om jag ens orkar med nånting längre. Jag vill bara få en ny jävla medicin så jag börjar må bra igen så jag får fara upp til luleå nån jävla gång. Fast att äta en massa antidepresiva mediciner när man bara är 15 år är nog inte speciellt bra. För då kommer jag ju garanterat äta medicin till jag trillar av pinnen(dör).

Anyway..
kvällen har spenderats på fritidsgården as usual, Och nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen för att försöka sova. Jag är sjukt trött för att jag knappt sover nånting pga en och samma jävla mardröm som kommer varje gång jag somnar, vilket är fruktansvärt irriterande.. Ajja, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: hej

Glöm inte att du är fin!

2011-09-13 @ 00:56:36
Postat av: Anonym

du vet väl om att det inte är meningen att man automatiskt ska börja må bra bara för att man äter medicin? man måste hjälpa till själv också. gillar även att du älskar att du äter medicin :)

2011-09-13 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0