Svar på tal!!

Ursäkta mitt ilska svar på den där kommentaren i det förra inlägget, men jag blir så fruktansvärt irriterad på folk som kommer med världens dummaste kommentarer, och påstår att jag ÄLSKAR att äta medicin?!
Tror ni helt jävla seriöst att jag VILL äta medicin? 
Tror ni att jag tycker det är kul att måste äta en jävla massa mediciner hela tiden?


Är ni helt jävla skadade i huvudet eller?

Jag VILL inte äta en massa mediciner egentligen. Men jag måste tydligen det pga mitt psykiskt dåliga mående. Och visst, det är skönt när jag mår bra och verkligen kan skratta och ha det kul på riktigt tillsammans med min familj och mina vänner när jag äter medicinen, men det är ju fortfarande ingenting jag själv har valt, utan dom på BUP tyckte att det skulle vara bra för mig, och jag svarade: "bara jag slipper den här jävla ångesten och alla panikattacker och alla självmordstankar jag har." Det var allt jag hade att säga i det läget.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: lovisa

word. skit i alla uppblåsta idioter och deras äckligt onödiga komentarer.

2011-09-13 @ 19:50:20
URL: http://lovihsa.blogg.se/
Postat av: Viveca

Du är bäst!!!

2011-09-13 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0