Testhäften


Igår på bup så fick jag med mig 3 st häften hem som jag skulle fylla i, där det var en massa frågor om hur jag känner och mår osv osv. Så det har jag suttit och gjort sen jag kom hem från skolan.
Om nån timme ska jag och morsan ner till skolan för att först ha ett möte med min mentor, och sen så ska morsan på föräldramöte, och då kommer jag traska ner till fritidsgården för att hänga där resten av kvällen.

Imorgon ska jag på bup igen, men då ska jag träffa en läkare angående mediciner osv, och på fredag så ska jag ju självklart utt till mig älskling i Dunker.
Nu ska jag först gå och ta mig en macka, sen hälsa på Bitte som har kommit till oss igen och sen kommer jag troligen gå och lägga mig och vila ett tag för att jag är helt slut i kroppen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0