Dag 1 - Presentera mig själv


Jag är en 16 årig tjej som bor i lilla malmköping i sörmland med min mamma. Flyttade ner hit i Juni 2011 från Luleå i norrbotten och där uppe har jag kvar min pappa och mina 2 bröder, samt min farmor, faster och farbror. I övrig så är jag en glad, galen och sprallig tjej som umgås ganska mycket med min underbara vän Amanda, och sen brukar jag även hänga nere på fritidsgården för att jag är med i cafégruppen. Jag är även gammal basketspelare men pga en knäskada så fick jag lägga det på hyllan. Jag spelar även ett ovanlig instrument som heter panflöjt, och det har jag gjort nu i några år.

Vet lixom inte vad mer jag kan säga om mig själv, så det här får duga!

Kommentarer
Postat av: antton

attention whore glömde du...

2012-02-17 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0