Hallå där! Eftersom att jag bloggar från m...

Hallå där! Eftersom att jag bloggar från mobilen så blir detta inlägg bildlöst. Gårdagen hann jag inte blogga för att jag först hade skola, sen var jag tvungen att duscha och fixa mig, samt hinna äta innan jag skulle ner till skolan för att vi hade skoldisco. Det var mycket barn på discot vilket var jättekul att se, men efter discot när vi städat och plockat undan så var jag så trött så jag gick och la mig på en gång så det var därför jag inte bloggade igår. Anyway, idag så har jag och mamma varit in till eskilstuna för att mamma skulle på rusta, men självklart så satte vi oss på helt fel buss och hamna någon helt annanstans. Men det gjorde ju inte oss något, för vi fick med oss ganska mycket annat än det vi skulle handla egentligen. Så jag fick ett par nya skor och lite kläder vilket behövdes! Nu ska jag fortsätta ha filmmys med min mamma, hoppas ni har haft en bra helg än så länge, och ha en god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0