Jag hatar att jag älskar dig


Idag har jag och mamma varit in till Eskilstuna(igen), men eftersom att jag skulle till läkaren så hann vi inte fara ut till rusta.. Men tomhänta kom vi inte hem idag heller. Jag fick med mig två par tröjor vilket behövdes, och mamma fick med sig lite jeans/byxor och nån tröja vilket hon också behövde.

Annars idag så har jag bara mest tagit det lugnt hemma. Jag och mamma åt go' middag också framför en film, grillade kycklingspett, sallad, vitlöksbröd och jag åt potatissallad och mamma åt pasta. NOMNOMNOM! Sen har jag även varit ner till gården en kort stund, och som alla andra måndagar är det alltid lugnt och inte så mycket folk.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och fortsätta kolla på filmen Disturbia, men tror inte att jag kommer se klart hela eftersom att jag är slut i både kropp och knopp, så det blir nog en tidig kväll för mig.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0