Jag orkar inte älska dig längre


Denna måndag har varit fylld av skratt, iallafall under idrotten när vi skulle åka skridskor. När jag var liten var jag jätteduktig på att åka skridskor, men dom senaste åren har jag undvikit att vara med på idrotten när det varit just skridskor. Så idag gick det, rent ut sagt åt helvete för mig del. Men kul hade jag och det var huvudsaken tycker jag! Film på när jag åker kommer dyka upp senare ikväll eller imorgon.

Anywayy, nu ska jag snart dra igång frågestunden, och jag hoppas att jag får mycket frågor. Så när den dyker upp är det bara att sätta igång att fråga. Så fortsätt hålla utkik nu ikväll, för man vet aldrig när den dyker upp!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0