Söndag 12/2


Strålande sol och bara någon enstaka minusgrad gjorde så jag tog med mig lilla Tjabo ut på en långpromenad i skogen vilket var mycket skönt. Annars så har jag bara varit hemma och suttit framför den här dumburken och inte gjort speciellt mycket. Mamma har varit iväg till Västerås med min morbror idag så har varit hemma själv med vovvarna.

Imorgon så kommer dagen börja med ett besök i Eskilstuna för att jag ska på bup, och sen kommer jag sätta mig på bussen och åka till skolan. För övrig så tänkte jag också fixa frågestunden så det händer lite grejer här på bloggen än att jag bara uppdaterar med tråkiga inlägg om vad jag gjort under dagen osv. Och som vanligt så får ni fråga vad ni vill, hur många gånger som helst, jag svarar på i stort sätt ALLT!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du flyttat dit ner så har ni kvar era hundar? :)

2012-02-12 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0